onsdag 4 juni 2008

Onsdag - Snart så

På fredag gäller det, då ska jag äntligen få komma hem. Det har varit en tuff resa här på sjukhuset och det kommer att ta ett tag att återhämta mig och få tillbaka kraften i benen igen. Något som är väldigt skönt är att jag är mycket klarare i huvudet nu. Jag vet att det har varit en hel del ganska förvirrade och luddiga inlägg på Bloggen under min tid här. Till mitt försvar får jag väl säga att det inte är så lätt att skriva eller ens få ihop tankarna när det provas ut rätt dos smärtstillande medel på en.

(kanske skriver lite mer senare)

8 kommentarer:

Anna sa...

Säg bara till så kommer jag å Frallan och vallar Ralph. Och kanske drar dig i rullstolen också. Just a phonecall away. Glatt att du kommer hem! GRATTIS. Kramis

Anonym sa...

Förvirringen har varit väldigt litet påtaglig måste jag säga. Herreminje, du har ju skrivit på datorn - och läsbart/värt har det varit hela tiden. Sorry Daniel, du spelar inte ens i div. VI när det gäller turneringen i analgetika (anti-aj)-förvirringsligan.
Tro mig, jag har sett de stora elefanterna dansa i den ligan.
Säger som Baloo: "Tsk, tsk, tsk.....jisses...
Ta det lugnt nu, kolla vad som går och vad som är besvärligt. Ryt till på avdelningen så att du kan få hjälp med den besvärliga biten.
Ha det!
Guffa

Anonym sa...

Nice att du kommer hem till nya lägenheten!Lyssna på kroppen och överlåt uppackningen åt friska krafter, agera arbetsledare så du inte förtar dig.
Kram
Ewa

Anonym sa...

Home sweet home, "fett med nice" för att citera en numer rikskänd bloggare.

VSO

Ögat

Anonym sa...

Hej,
härligt att höra att du snart kommer hem. Det var dags för det nu.
Snart ses vi i Hunnebo:):):)

kram Anna

Anonym sa...

Hej,
härligt att höra att du snart kommer hem. Det var dags för det nu.
Snart ses vi i Hunnebo:):):)

kram Anna

Anonym sa...

Äntligen börjar jag begripa varför den 6 juni firas! Eller, rättare sagt, kommer att firas framgent. Hurra! Hurra! Hurra!

VSO!
S.E.

Anonym sa...

Grattis till hemkomsten. Jag har fortfarande ölen på kylning...

VSO!

/normal