måndag 23 juni 2008

Måndag - bara i Aftonbladet ...


Surfade runt lite och såg detta fantastiska upplägg av en sida på Aftonbladet.se. Man kanske kunde klämt in något mellan de två artiklarna, bara en tanke ...

Jag är fortfarande kvar på sjukhuset och kommer att vara det tills jag är klar med antibiotikakuren. De tar verkligen hand om mig och maten är tusen gånger bättre än på Danderyds. Idag har jag fått lympfmassage och mina ben är hårt lindade i ett försök att bli av med all vätska. I morgon blir det sjukgymnastik. Jag måste hålla igång så gott det går för att inte förlora det lilla som jag byggt upp sedan jag kom hem. Håller fortfarande mina tummar för att jag ska kunna få mina cellgiftsbehandlingar här. Alla i personalen här tycker att jag borde få det, gäller bara att få dem som bestämmer att tycka det också. Hoppas verkligen att det går att få ihop.

3 kommentarer:

Anna sa...

Men nu vet jag inte. Har du stängt av oturs-knappen? För om den är på för länge kan det lätt bli så där. Attans osis, Edman! Hoppas dock att det för det goda med sig att du blir "etablerad" på sjukan i U-valla och kan få poison där. Hur knasigt är det inte att önska att ens vänner ska bli etablerade nog på ett sjukhus, för att få gift? Well...
Själv åker jag till Skåne i helgen, hälsa på syrran och Köpenhamn. Ska bli så schysst! GET WELL nu och stäng av oturs-knappen. Nu. Kraaam

Anonym sa...

Hittade bloggen av en slump och var "tvungen" att läsa i nästan en och en halv timma framför tv:n.
Du verkar ha en underbar familj och bra vänner! lycka till! Mikaela

Anonym sa...

Har du numret till dom dära beslutsfattarna så ringer jag regeringen och säger att de ska ringa dem och tvinga dem att ge dig häxsaften i U-valla istället. Funkar inte det så ringer jag HA snubbarna från Barkaryd som jag känner litegrann o ber dom titta förbi. Funkar inte det så skramlar alla vi här ihop 1 miljon spänn o mutar dom med. Det kommer dom inte kunna banga. Krya på dig sålänge.
Kram/KP-Carro