onsdag 7 maj 2008

Onsdag - äntligen opererad ...

Vid halv fyra igår körde de ner mig till OP igen, tredje gången gillt. Denna gång sövdes jag och man gjorde en titthålsoperation. Verkar som om det gick bra. För tillfället har jag en drenage-slang på högersida en bit under armhålan typ, men den ska väl bort snart hoppas jag. Jag fick sova nere på uppvaket i natt igen. Sov nog ganska bra, vet bara om två tillfällen som jag vaknade och behövde smärtstillande.

Jag börjar bli ordentligt trött på att vara här nu. Saknar Tova jättemycket och vill igentligen bara hem. Måste packa och fixa massor inför flytten. Samtidigt som jag vill få ut mesta möjliga av tiden här och komma hem i så bra skick det bara går så att jag kan komma igång med cellgifterna igen. Är lite stressad över att jag ej tagit dem på så länge ...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det äntligen blev av! Nu dröjer det inte länge innan du är hemma igen. Och pilsner som är så gott ... VSO! /S.E.

Anonym sa...

...och vi har sparat pilsner till dig, och pilsner är en färskvara, så nu är det dax att mota bort Tengil...

VILOD!
/normal

Anonym sa...

Daniel Edman heter han
snubben som är en riktig man

DS roligaste patient
drar världens bästa skämt

Systrarna slåss och står på kö
alla vill dom bli hans vackra mö

Båten på blocket skriker efter ny ägare
och Edman ska i den sitta med typ 10 bägare

Skynda dig ut lägenheten står och väntar
sommar och sol efter dig längtar

Skickar kärlek över nätet
Tengil bara glor förmätet

Han skrumpnar ner och ger upp
och dör som en gammal tupp

; ) En liten dikt till dig.
Keep up the good work!
KP-Carro

Anonym sa...

Tänker på dig. VSO. Jerikå.

Anonym sa...

Hang in there. Summer's coming up.

VSO

Ogat