lördag 3 maj 2008

Lördag - bröderna brothers

Hampus och Johan var här länge idag, vi bara snackade, hängde och gjorde precis ingenting, helskönt! Jag fortsätter att bli av med vätskan i min kropp, med hjälp av vätskedrivande så kissar jag på som värsta tävlingshästen, upp till 5 liter om dagen.

Den lilla aptit jag hade iför middagen nyss, raderades effektivt ut genom att min rumskompis kräktes precis när vi fått in vår mat. Visserligen bakom sitt draperi. Men ligger man bara ca en och en halv meter från varandra så räcker inget draperi i världen till att dölja det som hände - NO DINNER FOR ME - typiskt för det verkade kunna varit veckans höjdpunkt. Pastrami och potatisgratäng!

M & P och Ralph är på väg hem till STHLM igen och kommer och hälsar på en sväng ikväll, ska bli kul att se dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Broder!
Det finns inget så härligt som att grilla en välmarinerad filé i solnedgången, som jag gjorde i kväll...jag ser fram emot att vi gör det tillsammans, med varsin smarrig drink i handen och glasen fyllda med sånt som gör livet kul!(inte cellgifter, kontrastvätska, vatten - eller annat som Danderyds Sjukhus förser dig med!)
Platsen är dukad! DÖÖD ÅT TENGIL!!

//Bankis!

Anonym sa...

Heja Bankis - en invit väl värd att vårda. Oävsop?!

VSO!
S.E.