fredag 2 maj 2008

Fredag - mysigt besök :)

Det löste sig med nätanslutningen till datorn. Drog isär dosan och satte ihop den igen och nu funkar det. Efter en för personalen ännu en hektisk natt så vaknade jag om inte utvilad så ganska nöjd iaf. Fick sova upp till tre timmar sammanhängande och det var skönt. Jakob kom på besök och det var trevligt som alltid, vi satt upp i dagrummet istället för att sitta på mitt rum. Kändes bra att sitta där. När vi satt där och pratade kom Jessica (HON) och det var fantastiskt nice att se henne igen, (var flera månader sedan sist). Jakob var kvar en stund och sen satt hon och jag och pratade en lång stund. Hon är väldigt fin, känns som om jag känt henne mycket längre än jag har, hon är lätt att prata med samtidigt som hon gör mig lite blyg, konstigt det där ...

I morgon så har jag varit här i två veckor, sjukt lång tid igentligen.
(nu kom Anders in skriver snart mer) Fördelen med att ha legat här så länge är ju att jag har hunnit bli bundis med personalen, de hälsar alltid så glatt både när de kommer och går och finns det tid över så stannar de upp ett tag och pratar lite. Är riktigt imponerad över hur duktiga de är på sitt jobb. Mao så blir jag mycket väl omhändertagen här.

Inga kommentarer: