tisdag 8 april 2008

Tisdag - ny leksak :)

Nu har jag äntligen en helt egen Iphone 16 gig, upplåst och klar. Jag var över hos min granne och såg att han hade en - har du en Ipone? - ja, vill du också ha en - vadå har du en eller? - japp, har en kvar, vill du köpa den? - kanske, måste tänka. Ok jag tar den.
Åkte ut till Kallhäll idag där en snubbe låste upp och uppdaterade den för en mycket rimlig peng. Så nu sitter jag och för över musik, bilder mm till den. Jag kommer att pilla på den hela dagen ...

Själv mår jag ganska bra. Var på kontoret en sväng igår och hälsade på. Ralph tycker att jag är tråkig, han förstår inte alls tjusningen med en helt ny Iphone - pucko!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var inte så egoistisk - klart att även Ralph ska få smaka ...!

VSO!
S.E.

Anonym sa...

Åh fan grattis, jag vill oxå haaaaa! En Iphone, grymt bra leksak ju. Men den dära Ralph litar mn inte riktigt på va. Lås in den om natten! Kram Carro

Anonym sa...

Grattis till lyan o försäljningen oxå, har nog inte sagt det! Jag ska oxå flytta, om 2 veckor från 62 kvm till 28!!!! Hm...men det är en mkt bra deal. Berättar en annan gång.
Carro

Anonym sa...

Kul att höra att du mår relativt bra, men passa Iphone från Ralf. Han verkar ju gilla att tugga på saker. Ett fortsatt lycka till från en som läser din blogg.