söndag 6 april 2008

Sondag - ont i morse

Åt middag hos m&p och sov över igår. Hade inte med mig mitt ”knark¥ så jag kunde inte ta ngt smärtstillande igår kväll. Vaknade vid halv sex och hade skitont. Satte mig i duschen en lång stund. Att duscha varmt lindrar och jag kunde somna om en sväng igen. Men när jag gick upp hade jag så ont att jag grinade. Pappa satte sig i bilen och åkte hem till mig och hämtade ”knarket”. En halvtimme senare så lättade det och jag fick lite andrum igen. Klantigt av mig att glömma mina piller men det är så sjukt orättvist att jag ska behöva ha så här ont. Cellgifterna kan jag klara av men smärtan i framförallt ryggen är enormt påfrestande för mig. Undrar hur länge jag kan klara av det här igentligen, måste få ordning på det snart. Det tar så mycket energi att ha ont, energi jag behöver för att kunna fortsätta kämpa och vara duktig i min kamp mot Tengil ...

2 kommentarer:

Emm´s design sa...

Jag kan inte ens förstå hur ont du har, men jag hoppas så innerligt att du snart ska bli bättre. Det är du värd.

Kämpa

Anonym sa...

Otuggad helikopter!
Vill Du överta helikopter? Nästan inte använd och i prima skick.
Får inte till det med flygandet...
/Mårman