onsdag 9 april 2008

Onsdag - SNÖ?!?

Vad knäppt det var att vakna upp i morse och det var helt vitt ute. Trodde att vintern var över?! Ja ja, det smälter säkert bort under dagen. Här har jag och Ralph det lite tråkigt. Jag uppdaterar min telefonbok. Tyvärr så är det ofta en hel del tel.nr. som försvinner när man byter telefon. (Så om jag inte hör av mig så är det för att jag förlorat ditt nr:) (k)exet ringde och frågade om jag kunde hämta Tova från skolan och ha henne här en timme eller så, hon och några/någon till i klassen mår dåligt och har kräkts. I vanliga fall skulle jag säga ja men jag törs inte ta hem Tova hit om hon är magsjuk, det slutade ju på sjukhus för mig sist jag blev smittad av henne - SUCK! Känns förjävligt att jag inte kan hämta henne men jag klarar inte av att åka på magsjuka igen. (Sist förlorade jag 10 kg på en vecka lite drygt).

Nu ska jag försöka hitta en bra valpkurs som Ralph kan få gå på.

( I love my Ipone, nördigt va?!)

Inga kommentarer: