söndag 13 april 2008

Söndag - frukost på Mickey D

Jag och Tova åt frukost på mc Donalds i morse. Ganska mysigt att göra det faktiskt och gott. Jag var lite trögstartad i morse, hade så ont att jag bad Tova komma upp med mina smärtstillande så att jag kunde ta dem i sängen och vänta på att de började verka innan jag gick upp. Jag hatar att ha så här ont, det var antagligen pga att vi knallade runt ganska länge i TC igår som det var lite extra jobbigt i morse. Under tiden som Tova var hemma hos sin kompis Tilde idag så passade jag på att träffa Johan och Jenny Smedberg, Det var länge sedan som jag såg dem och det var kul att träffa dem igen. Ikväll blir det söndagsmiddag hos farmor och farfar i Enebyberg. Hampus och Luggis kommer att vara där också. Vi borde ha städat här hemma idag, är värsta bombnedslaget, vi får göra det i veckan i stället ...

Inga kommentarer: