lördag 12 april 2008

Lördag - plötsligt händer det!


Jag och Tova åkte till Täby C efter ridskolan idag. Vi skulle köpa lite nya kläder till henne, något vi ej gjort på ett tag. Med mig i fickan hade jag två st skrapade trisslotter. Båda med fantasivinsten 25 kr vardera. Vi löste in dem mot två nya och vann 75 x 2 kr, löste in dem och vann 75 x 2 igen, löste in dem och vann 10.000 kr. Mín reaktion var nog först mer förvånad än glad. Upp till 10.000 löser butiken in direkt så vi fick tio popp i handen. Jag behöver väl nästan inte skriva att Tovas klädshoppning blev lite mer omfattande än vad först var tänkt :) Jag är väldigt glad att vi åkte till TC idag istället för att stanna hemma, vilket lockade mest då jag hade sjukt ont i ryggen efter ridskolan ...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Supernice! Då stämmer alltså reklamen. Reklam går att lita på i alla oväder. Reklam är sanningen! Reklam makes your dream come through.
Tomas

Anonym sa...

Woooow. Coolt. Najs. Grattis. Trodde inte det gick att vinna på sånt där. Hoppas Tova fick sig en rejäl shopping omgång! Kram Carro

Anonym sa...

Va kul, grattis! Alltid trevligt med lite extra kosing. Trodde också att det var en myt att man faktiskt vann på såna lotter.

Kram Bilbo-Sofia

Emm sa...

Åh GRATTIS!!!!!!!

Anonym sa...

Jag är inte avundsjuk. Inte alls ...

Äh - GRATTIS!

VSO!
S.E.