torsdag 20 mars 2008

Torsdag - på väg till Ulebergshamn

Hej jag heter Daniel, jag har precis tjackat en kvart i Hägernäs Strand. Skrev på papperna igår. En ljus och fin tvåa om 81 kvm i markplan med stor terrass om 30 kvm, sjöutsikt och ca 40 meter från vattnet och badbrygga. Känns helt rätt, framför allt jättebra att Tova slipper byta skola. Nu gäller det bara att jag får riktigt ordentligt med deg för min barre. Den ska faktiskt förhandsvisas för en familj redan idag. Allt känns väldigt spännande så håll tummarna för att jag får bra betalt så att vi kan hitta på massa skoj som kostar pengar framöver.

Just nu sitter jag i baksätet med Tova och Ralpf på väg ner till Ulebershamn med M & P för att fira påsk coh ha ett riktigt skönt påsklov med lite utflykter och bad i det lokala badhuset, Tumlaren. Antagligen blir det en massa god mat och dryck också. Några vänner är förhoppningsvis på väg till Hunnebo också. Hoppas att vi hinner träffas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej mannen!
Kul att du hittat en lya du ser fram emot. Sent om sider som feeen har jag hittat din blogg. Hoppas att få träffa dig in vivo även om informatinen finns här. Inget krav att vi tränar först för att få käka på Grill (om det var det som avskräckte). Så ring någon gång. Grills nya inredning är något extra, extra. Kan pigga upp vem som helst! Ring om du behöver hjälp med städning eller what tehe fuck som helst. Ät ägg, krama Tova och dofta saltstänk!
Kram
:D

Anonym sa...

Tjena!

Grattis till lyan! Då kan du seriöst börja titta på båt - kul!

Ha en riktigt skön Påsk & hälsa!

V-d!
B-kis

Anonym sa...

Shit va kul o va snabbt det gick. Coolt! Braaaa! Glad påsk, det som är kvar!
Carro