tisdag 18 mars 2008

Tisdag - lämnat blod

Jaha, då var det snart dax igen. Var på DS för att lämna blodprov inför morgondagens giftemål. Det var ett tag sedan sist, vi sköt ju upp förra veckans behandling pga att jag ej pallade med. Ska se till att handla och städa idag. För i morgon kommer all min kraft gå åt till Tova. Vill så gärna att det ska fungera bra med Tova och gifter samma vecka. Det måste funka i några veckor iaf så att jag kan åka till Island utan för mycket gift i kroppen. Det mesta fungerar ganska bra nuförtiden. Men det som är absolut värst just nu är det faktum att jag ej kan gå några stäckor att tala om. Idag tex parkerade bilen utanför DS. Till huvudentren kanske det var ca hundra meter. Efter det att jag gått igenom entren så var jag tvungen att sätta mig ner. Gick ca femtio meter till, satte mig ner igen för att sedan gå femtio meter till satte mig ner igen, framme på provtagningscentralen där jag kunde sitta igen. Det är ryggen som värker ngt så överdjävulskt. Att leva med cellgiftsbehandlingar är en sak men att inte kunna gå gör mig så ledsen att jag snart inte vet vad jag ska ta mig till. Det är så lätt att ta vissa saker i livet förgivet. Men jag har fått lära mig den hårda vägen att så är inte fallet. Jag VILL bli bättre FORT! Pallar inte att ha ont längre. Måste hitta en lösning på detta snarast, annars kommer jag bli tokig på riktigt.

Inga kommentarer: