lördag 14 juni 2008

Lördag - inte skrivit på några dagar

Det är mycket som händer nu när jag kommit ”hem” så jag har inte funnit tid/lust att skriva på några dagar. Och det här blir kort det med. Jag blir starkare för var dag som går men behöver fortfarande kryckor för att kunna gå och rullstolen är skön att landa i ibland också. Tror att jag kommer att få ha det så ett tag till. Huvudsaken är att det går framåt och det gör det även om jag önskar att det skulle gå ännu snabbare så klart. Igår tog jag mig upp för trappan till övervåningen för första gången. Det hade varit en ren omöjlighet för en vecka sedan. Så, nu ska jag upp på övervåningen igen och kolla in fotbollen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snart matchar du Zlatan!!

VSO
Bankis!

Anonym sa...

Bra att du kan komma upp för trappan. Dåligt resultat på matchen dock. Trappor är bra intervallträning så kämpa på.

VSO

Ögat

Anonym sa...

Du är i vinnarhålet! Vilket redan salig Bellman måste ha anat anno när det begav sig:

>>Du gubbe, fäll din krycka ner,
Och du, du yngling, lyd min lag:
den skönsta nymf, som åt dig ler,
inunder armen tag.<<

Jag menar, hur ska man kunna ta någon under armen (eller någon annanstans) om man inte fäller kryckan? Och hur ska man kunna göra det om man inte har nån? Yngling där!

Dessutom - bättre att trappa upp på verksamheten än att ... ja du fattar.

Hmmm... Måndagsmorgonen var visst tyngre än jag anade. Vågar INTE korrläsa vad jag just skrivit. Blir lixom mer sport så.

VSO!
S.E.