tisdag 1 april 2008

Tisdag - giftig kille

Idag var det dax igen, en ny omgång med gift i kroppen. Jag glömde att ta mina smärtstillande i går kväll och fick lida lite för det i morse. Så jag la mig i ett bad direkt i morse för att mjuka upp min kropp lite som jag antagligen legat och spänt hela natten. Jag frågade Tova om det var OK om hon kunde fixa frukost själv och det var inga problem. Hon är så himla underbar. Vi har kommit överens om att vi ska hjälpa varandra med det vi kan göra för varandra och det funkar verkligen. Hjäp vad jag jag älskar min ”lilla” tjej och jag måste verkligen få uppleva när hon växer upp och blir stor. Det är igentligen det enda som kan skrämma mig, att jag inte skulle få göra det. Vi behöver varandra hon och jag, vi har en helt unik relation och jag är så jävla stolt över henne och jag tror att hon är stolt över sin far också, även om jag inte är så mycket att vara stolt över ibland, när det är som värst. Snälla någon hjälp mig att bli av med den här skiten nu för det sliter så mycket på mig, allt jag vill är att bli frisk och få leva ett normalt liv igen, bilda en ny familj, få älska någon, bli älskad tillbaka och bara få ha det bra igen. Så akta er för cancer allihop, för det suger verkligen!!!

(Stort tack till Johan Kihl som tog hand om Ralph idag när jag hade behandling!)

Inga kommentarer: