onsdag 2 april 2008

Onsdag - vaknade vid halv fyra ...

... och kunde inte somna om. Ska träffa min läkare nu kl nio och är rätt nervös inför besöket. Sist jag var där sa jag till mig själv att jag ej skulle träffa honom ensam igen. Men det har varit lite strul med tider fram och tillbaka så jag fick reda på igår att jag skulle träffa honom idag. Synd för jag hade gärna haft någon med mig. Får bli nästa gång i stället. Budgivningen på huset har tagit fart och håller fortfarande på och det är ju bra iaf, det mesta känns lite jobbigt för tillfället, men det blir nog bättre snart. Är ju en hel del att hålla reda på när man köper och säljer bostad när man är själv. Ser fram emot att ha det avklarat försäljning och flytt, ska bli skönt att få börja om lite på nytt.

2 kommentarer:

Emm´s design sa...

Jag hoppas att din läkare har positiva besked till dig och jag hoppas att huset stiger i pris massor :-)

Anonym sa...

Hoppas att du fick lite goda nyheter idag hos läkaren, det är du verkligen värd!

Såg att huset börjar stiga i pris. Håller massa tummar för att det fortsätter!

Kram Bilbo-Sofia