söndag 27 april 2008

Söndag - kan tiden gå långsammare ?!?


Tova, farmor och farfar hälsade på i förmiddags. Det hade varit väldigt lyckat igår, Tova och Ralph hade haft en kanonkväll. De hade helt utmattade somnat på köksgolvet båda två. Åter igen så är ju Tova mitt allt, jag kämpar på av alla anledningar som finns men mest ändå för Tova. Vi behöver varandra hon och jag, en sån självklarhet att få se sin egen dotter växa upp ska väl fanemig jag också få uppleva, det är lite att be om tycker jag. Och att hon får ha sin pappa med sig och luta sig mot är inte mycket begärt det heller. När Tova, m & p hade gått så kom Jörgen och min gudson Filip och hälsade på och vi kunde faktiskt sitta och prata en stund.

Johan och Hampus slog sina påsar ihop efter de att de hade varit här igår. De hade gått ner till vattnet och fiskat tillsammans med Luggis. Det lät så mysigt när de ringde och tjatade på mig att jag skulle vara med :) Jag kunde höra fågelkvitter och vågskvalp i bakgrunden. Bröderna Brothers hörde av sig flera gånger under kvällens lopp, varje gång lite mer vinstinna - härligt! Vi är tre bra grabbar som nästan alltid har roligt när vi träffas. Jag tror inte att det finns något som vi ej skulle göra för varandra. So, don´t mess with the Edman brothers ;)

1 kommentar:

Emm sa...

Det händer mycket medan man är borta. Blev ledsen att läsa om operationen men ser på bilderna att allt verkar ha gått bra. Du ser pigg ut!