onsdag 12 mars 2008

Tisdag - (igentligen onsdag)

Kan inte sova så jag har legat i sängen och båtsurfat på nätet i flera timmar. Hittat en jättefin Smuggler 21 HT till helt rätt pris också. Gäller bara att få fram lite stålar men det kanske fixar sig när jag säljer huset. Beror lite på hur mycket jag får för det i slutändan.

Idag har jag inte gjort så mycket, var och fikade hemma hos Åsa en sväng det var väldigt mysigt, hon är så fin barmorskan Åsa. Vi satt och pratade om allt och ingenting och Ralph skötte sig exemplariskt - skönt!

I morgon ska jag till smärtkliniken på KS kl 10.00 för att försöka få ordning på smärtan framförallt min rygg. Är så jobbigt och frustrerande att inte kunna röra sig som jag vill. Plus att det blir som en ond spiral behöver röra på mig för att bli bättre men kan inte och då blir det sämre -suck! Johan ska vara hundvakt och sen ska vi fixa och piffa huset inför fotografering på torsdag. Kommer nog bli en trevlig dag.

Jag har bott kvar i Enebyberg, har ingen större lust att vara hemma och så har vi det riktigt trevligt. Bra för mig också att få äta ordentligt. Blir så lätt att jag slarvar med det veckorna jag inte har Tova hos mig. Tack M&P för att ni låter er 35-åriga son bo hos er ett tag :)

Inga kommentarer: