onsdag 12 mars 2008

Onsdag - Home Styling by bröderna Brothers

Var på KS smärtklinik idag. De verkade ha koll på vad de pysslar med och jag fick några alternativ på smärtlindring som kanske kan funka, hoppas det för efter att ha irrat omkring på sjukhusområdet för att hitta dit gick jag tillslut till receptionen för att fråga om vägen. De såg nog hur ont jag hade efter att ha gått lite för långt att det erbjöd mig skjuts i rullstol till smärtkliniken. Jag svalde min stolthet och tackade ja till erbjudandet - suck!

Sen bar det till Enebyberg där Johan väntade på mig, han var hundvakt under tiden jag var på KS. Vi började med att äta lunch på Mammas i Täby åkte sedan till Ella Trädgård för att köpa lite blomster till huset. Vi fixade sedan till det sista inför plåtningen som kommer att ske i morgon kl 11.00. Vi fick verkligen till det och huset är jättefint. Har tom legat på knä och såpaskrubbat golvet i hallen och köket. Nu är det bara att hoppas att det är en bra fotograf som kommer, men det är det säkert och bilderna kommer att bli super!

Tjing tjong långkalsong!

1 kommentar:

Anonym sa...

Långkalsong? Har du aldrig hört talat om växthuseffekten - det bästa som hänt det svenska klimatet sedan ... istiden ...?!

VSO!
S.E.