söndag 16 mars 2008

Söndag - Tova är på väg hit :)

Hade sjukt ont i natt och där med väldigt svårt att sova. Tror att jag sov i halvtimmesomgångar. Det blir man inte så utvilad av. Pratade som hastigast med min mäklare på morgonen. Han ringde för att berätta att det finns redan köpare. Intressant om de är viliga att pröjsa ordentligt kom vi båda fram till. Kollade in en lägenhet i Hägernäs Strand. En tvåa på 81 kvm i markplan med stor terass och sjöutsikt, låg ca 30 meter från vattnet. Den skulle lätt kunna göras om till en trea. Intresssant om jag skulle kunna få loss den till rätt pris. Tova skulle kunna gå kvar i sin skola och Ralph skulle nog trivas bra där och jag gillade lägenheten. Mycket som talar för den mao.

Nu ska det bli väldigt härligt att se Tova. Hon har varit i fjällen med sin mor över helgen och åkt lite lagg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

...Var inne och spanade på hemnet. Det var ett väldigt fint hus du har /hade :). Ni har gjort ett kanon jobb. det kan aldrig vara några problem att sälja detta.
Det är däremot väldygt tråkigt att du skall behöva ha så ont hela tiden.Tänker på dig, ofta.

Anonym sa...

Daniel, det var länge sedan jag såg dig, men jag läser din blogg ialla fall. Såg ditt hus på Hemnet, det känns lite sorgligt att du ska flytta men det kanske inte blir så långt om det blir Hägernäs. Även om vi inte ses så ofta så tänker vi på dig mycket! Kram,
Marie B-L