måndag 24 mars 2008

Måndag - idag gäller det

I skrivande stund har visningen av mitt hus pågått i 23 minuter. Jag måste erkänna att jag är riktigt nyfiken på hur det går och om det är mycket folk där och tittar. Johan åkte dit i förmiddags för att ställa in lite färska blommor och vattna de befintliga. Allt för att det ska se så nicigt ut som möjligt. Pontus, min mäklare ska ringa och berätta hur det gick när visningen är över. Shit vad nyfiken jag är, kunde inte somna igår så jag låg och kollade youtubeklipp från Top Gear halva natten. Jag var inte nervös eller så men när tankarna sätter igång i huvudet om hur mycket jag kanske får för huset, vad jag ska göra med pengarna, blir det ngt över när mäklararvode, vinstskatt är betalt mm. Försöker att inte skruva upp mina förväntningar för mycket, men det är svårt att låta bli att drömma.

Inga kommentarer: