torsdag 28 februari 2008

Torsdag - Sälen


Vi har haft en grymt skön dag. Strålande sol och Tova har varit sjukt duktig. Det var fyra år sedan hon åkte. Men under dagen har hon gått från klarhet till klarhet när det gäller skidåkning. Började på ett liftband, till knapplift, till ankarlift. Jakob tog några åk med henne och hon lyssnade på vad han sa. Efter det kunde hon åka själv. Jag är grymt stolt över henne och hon är nog rätt stolt över dagens presentation hon med. Efter lite After ski och en bastu ska vi nu äta middag och slappa resten av kvällen.

Gårdagen var inte lika rolig för mig. Cellgifterna tog hårt och jag klarade inte av att sitta med under middagen. Gick och la mig i stället. Men idag mår jag bra så det är ju iaf bra. Inte så konstigt att jag var risig kanske. Var ganska jobbigt att köra upp och jag hade sovit dåligt natten innan pga illamående och risig ”cellgiftsmage”.

Inga kommentarer: