fredag 4 april 2008

Fredag - kommer att sakna Tova

I kväll hämtar (k)exet Tova. Kommer att kännas lite konstigt, hon har bott med mig i tre veckor nu så det kommer att kännas tomt när hon är hos sin mor. Fast Tova ser fram emot att få träffa sim mamma så klart.

Skrev papper på att huset nu är sålt vilket känns riktigt bra. Det var ett trevligt och mycket ungt par som köpte huset, födda -81 och -82.

Har inga planer för helgen men det blir garanterat lugnt, min rygg är fortfarande bara mos. Vaknade flera gånger i natt pga att det gjorde ont. Av någon anledning så låg både Tova och Ralph på mig eller så nära som det bara gick hela natten. Ralph börjar sina nätter på golvet men smyger under natten upp i sängen. Inte helt ok men jag har inte hjärta att sparka ner honom även om jag bruskt flyttar på honom om han brer ut sig för mycket. Han börjar ju bli ganska stor nu...

Inga kommentarer: